Alla inlägg under februari 2012

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 07:03

Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag o äter frukost. Väntar på att Clara och Hanna ska komma så vi kan gå till skolan :) Jag ska fixa en sak i stallet på torsdag så ni får en överraskning :) Ja, bloggar mer senare! Idag lyder schemat s-pass, eng, lunch, TY ( pråkval), Matte och idrott.  Slutar vid 3 :) 

Ni får ha det bra sålänge!!! 

Kram Lisa!<3


Haha, jädrar vilken bock!! :)


Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 20 februari 2012 20:23

Hej allihopa! Har nyss ätit middag och nu ska jag bara sätta mig här vid datan o chilla. Kanske snacka lite med Clara venne än :P 

Åhh blir så sur!! Skrivit as mke oså försvann allt!! FML! :( 

Slapp dag i skolan. Först mentorstid, NO, idrott, lunch, världens fetaste håltimma och sedan slöjd. Åt mat hos Clara, pasta o kötbullar blev det :) Efter skolan gick vi direkt till stallet och gjorde iordning sakerna till småponnisarna (Cirkus och Snobben) mockade o fixa mat mm. Jag ska skriva info om både Cirkus, Snobben och Dompe så snart jag kan!! :) Sedan så skapade vi bloggen o fixade en header. Det krångla med den förut men jag hoppas Clara kan få upp den idag. Ja, det var nog allt. Juste, borstade ut Claras fågelbo hon hade på huvudet :P Hon har alltid tovigt hår. 

Men ni får ha en skön kväll! 

Kram Lisa<3


Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 20 februari 2012 20:00

Hej allihopa! 


Idag efter skolan har jag & Lisa varit i stallet & fixat allt till ponnyerna! Tack för hjälpen Lisa!! 

För ni som kanske inte vet, är Lisa Celicia, så ni inte undrar vem lisa är!! :D


Sen gick vi hem till mig och började med en header & lite sådant! :D 

Sen borstade lisa ut mitt hår & flätade det, skönt att det är utborstat nu!! :) 


Jag har haft en bra eftermiddag med andra ord :)


Kram Clara   

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 20 februari 2012 16:09

Varmt välkommna!

Vi kommer renovera bloggen lite nu ett tag, men snart kommer allt vara i sin ordning! :) 


Kram 

Clara & Celicia 

( PS: information om oss kommer senare.. )

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards