Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 18:00

Hej! Nu rider jag lektion uppe på backabanan för Jennie<3. Vi har nog precis kommit igång skulle jag tro. Jag ska ha min blåa outfit på Dompe<3 Blå huva, blått schabrak, blåa fleece lindor och mitt blå dressyr spö :) Snyggt!! :D 

Eftersom jag skriver på skoldatan nu så har jag inga bilder på Dompe, så jag kan inte ladda upp några på honom :( Men jag hoppas att Clara kanske kan hänga med och ta kort :) Men jag bloggar mer när jag kommer hem ;) 

Kram kram 

LisA <3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 14:07

Detta får bli sista inlägget för dagen. För kommer inte orka blogga efter GHS, eftersom jag kommer hem vid typ halv 10 eller 10 ^^ 

Ska snart ha NO, vi ska fortsätta med det förbaskade grupparbetet...... åååh, orkar inte!! men måste :) 


jaja, ni får väl ha det gött sålänge <3


kram clara :D

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 14:00

Ska snart gå in på no- lektionen. Vi ska göra olika grupparbeten, våran grupp har om könssjukdomar yeyy!! :/ 

Sedan ska jag S K Y N D A mig hem som FAN. Mocka, fylla hö o kraft sedan fylla vatten. Sedan blir det ridlekktion för syrran!<3 Göööött!

Bloggar sen!

Kram

LisA<3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 09:02

Hej jag typ försov mig imorse ;) Så ja fick lite bråttom. Sitter i skolan nu, ska snart ha so historia. Ganska skojj faktiskt :) Senare ska jag rida :) Gjort ett tidsinställt till det :) Fan om det regnar... :( Synd att Clara ska till HS, annars hadehon kunnat ta kort på mig till bloggen :) Hon kanske gör det på lördag ist :) 

Åh e sugen på drickan MER. :D Gooott! :D

Imorgon ska jag antagligen ha lektion för Clara o Hanna på ängen :) Clara ska rida Dennan, o Hanna Dompe! :D 

Nu kommer vår lärare snart!

Herååå, kram

LisA<3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 09:02

Sitter & lyssnar på musik, längatar till skolan är slut, då blirre GHS!! :D

Ska ni dit? (: Våran mattelärare är så snäll så han släpper alltid oss minst 10 min tidigare :D Gilla :D Så nu har jag gott om tid att blogga :D 

Förmodligen ska jag fota när lisa rider på ängen på lördag, så då får ni förmodligen en bildbomb :) 


aa, nu ska jag fixa lite andra saker innan so:n! 


kram clara 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 23 februari 2012 07:05

Hej jag måste skynda mig!!!! Bloggar mer sen! :D

LisA<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards