Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 20:11

Waaaah :D Så underbart att va med Jennie! Älskar henne!<3<3 Hade så sjukt skojj i stallet idag! 

Först kom jag o vi snackade lite :) Sedan så mockade Jennie o ja putsade lite ( fettade o tog med tvål) Wiieee :D Sedan trickade vi Pace, duktig som vanligt :P O ja sen fikade vi lite ;) Ja det va det, men sjukt skojj! :)

  

Kram LisA<3 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 19:34

Här kommer det lite text om dagens ridpass!!

När jag kom till stallet packade jag alla höpåsarna, fixade kraftfordet, sedan mockade jag & fixade vattnet i boxen. Sedan tog jag inte hästapållen. Han ville inte gå in, för han stog & tittade ut på dörren hela ti´n.


Han var jättemysig, vi stog & gosade jättelänge! Sedan borstade jag av honom lite snabbt och sedan satte jag på ländtäcken & reflextäcke och red backarundan, det spöregna hela tiden. Skrittade mestadels, travade på lite vägkanter. Red med Valentina på SNobbisen :) Han blev rädd för en lastbil & kastade sig bakåt, dock gick det bra som tur var! 

Jag är mycket nöjd med turen :) Det var kul trots regnet :) 


ååh, jag vill ha sommar, sol & blommor & gröna träd! Tur att tiden går så himla fort! 


Bilden får inte kopieras! 

 


Kram Clara

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 17:30

Är så sjukt glad att jag har en vän som Jennie!<3 Jennie om du läser detta vill jag att du ska veta att du är grymt bra! Finare vän kan man bara inte ha!<3 Snodde lite bilder på dig, hoppas det va ok ;) Man behöver ju inte välja ngn speciell för du är lika fin vart du än är! :) 

                                                     

<3 på dig!!

Som sagt ska snart till Pace har köpt massa gott :) Så jag o Jennie ska tjocka oss lite :) 

Skriver mer sen! Heråååå

Kram

LisA<3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 12:18

Hejsan!! Ska dra igenom glosorna en gång nu innan lektionen! Hoppas alla rätt :) Fast egentligen bryr jag mig inte spec. mkt! 

Jaaooo sedan har vi bild= AS TRÅKIGT!! Fiiifan tkr inte alls att det är skojj :/ 

Men jaa bloggar antingen på bilden eller när jag kommer hem! Eller efter jag varit hos Jennie! 

Kram Kram

LisA<3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 10:37

Snart ska vi ha So, nu kom läraren! :)


kram clara :D

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 10:30

Ja, ni måste ju såklart veta lite om mig så here it comes :) Jag heter Celicia men kallas för Lisa :) Som Clara skrivt så hyr jag Clara och Hanna en C-ponny som heter Dom-Pérignon, fast kallas för Dompe. Dompe är en brun ponny som är 136 cm i MHK, han är 22 år gammal och föddes år 1990. Dompe är en väldigt charmig ponny, älskar honom<3 Jag har stalltjänst i stallet. Vilket innebär att jag är där 2 dagar i veckan mockar åt Snobben och Cirkus, fyller deras hö och fixar kraften åt de, samt fyller vattnet och en del annat. :) Detta gör jag med Dompes saker då oxå men det ingår inte i stalltjänsten utan bara Dompe. Jag ska skriva mer om Dompe, Cirkus och Snobben någon dag :) 

Jag rider Dompe 2 dagar i veckan, 1 uteritt och 1 lektion för min fina vän Jennie Jeffberg<3 Hon är som min storasyrra!<3 Love Ya!! 

Annars gör jag inte så mkt hänger med kompisar och sitter vid datan som alla andra ;) 

Har en go familj o goa vänner! Lml<3

Ja, det var nog allt undrar ni något är det bara att kommentera :)

Kram

LisA<3 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 08:00

Haha ja alla rätt igen! :) Då kanske det blir ngt av min tyska?? Hahaha xD



LisA<3



Venne, kände bara för att skriva detta! Haha xD 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 22 februari 2012 07:45

Godmorgon, Godmorgon! :D Idag slutar vi vid 3 då ska jag till Ica o köpa ngt, sedan hem och göra lite matte o vi får säkert nu tyska glosor idag så dom får jag ju oxå plugga på. Sedan kör pappa mig till Jennie och Pace. Ska snacka o va lite med henne sedan kör Jennie mig hem! Så snäll är hon!<3  

Idag ska vi ha tyska glosor, vilket innebär att jag måste träna en sista gång ;) Fast igår hade jag alla rätt så det kommer att gå bra :) Bloggar i skolan sen! :)

Ha det bra :D

Kram LisA<3

   

Haha, några egopix på mej :D  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards