Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 21:00

Hej allihopa. 


Nu ska jag ta och skriva lite om mig själv!

Jag heter då Clara. Jag är 14 år. ( snart ;) ) Jag går i skolan ( som de flesta kanske? :) ) och på fritiden rider jag, det är det absolut bästa som finns. Jag klarar mig inte utan de underbara djuren!! Jag & Celicia & Hanna , delar på en ponny, han heter Dom-Pérignon, och bor inte många meter från mitt hus, men är bara där ca. 3 ggr/ vecka :) Då rider jag 1 lektion för Jennie Jeffberg ( bästa ridläraren!!!! :D ) och en uteritt. Sedan pysslar jag med de små ponnisarna 1 dag i veckan, då har jag alltså inte Dompe. Men var 3:dje tisdag har jag dompe & pysslar. Jag rider Onsdag + Söndag!

Självklart blir det flera på lov & sådant!  

Aaa, vet inte vad jag ska skriva mera, men skriver väl mera ngn annan gång om någon undrar ngt :)  


Kram Clara :D

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 19:03

Hej, jag är sjukt trött nu så detta blir det sista inlägget för idag!! Ska hoppa in i duchen strax! Men uppdaterar mer imorron! :) 

Godnatt!

LisA<3

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 16:07

Hej, 

precis kommit hem från skolan, sitter & gör matte läxa + att jag dricker té.. ^.^ Har redan gjort tyska som är tills imorgon, ska skriva en presentation om mig själv sedan när jag är klar med läxorna :) 


Kram Clara :) 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 15:52

Igga rubriken ;) Men helluuw! Fick reda på tyskan att vi ska ha prov den 13:e mars. Yeyyy!    Kan typ ingenting av det som står på prov pappret... På gympan spelade jag Clara, Elin B och Ellen badminton. Besök Elins blogg!!

Elinbyberg 

http://www.nattstad.se/Elinbyberg


Nu ska jag göra lite Ma-läxa o öva på tyskan, sedan duscha. :) Ha det gött sålänge! Men först ska jag försöka klura ut hur man gör video inlägg :)  Haha, bjuder :)

Kram LisA

 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 08:30

Vill bara undra lite, vad vill ni se på bloggen?! 

Typ filmer, bilder, frågestunder, eller vad vill ni se?! :) 



Kram Clara :) 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 08:20

Hej!!

Jag hann inte uppdatera imorse, för jag var så trött! :( 

Men nu uppdaterar jag!! :D Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på i em, kanske ska jag göra läxor, för kanske ska på GHS på Torsdag också med min kompis Andrea!! :D Så då får jag ha gjort läxorna innan! :) 

Fast då kommer vi bara gå på mässan, sedan på Söndagen ska jag gå med Hanna & Celicia!! :D


Längtar!! :D

Sedan ska jag rida på Onsdag med Valentina också! :) Rooligt!


 


Kram Clara :) 

Av Clara Åberg & Celicia Johansson - 21 februari 2012 07:03

Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag o äter frukost. Väntar på att Clara och Hanna ska komma så vi kan gå till skolan :) Jag ska fixa en sak i stallet på torsdag så ni får en överraskning :) Ja, bloggar mer senare! Idag lyder schemat s-pass, eng, lunch, TY ( pråkval), Matte och idrott.  Slutar vid 3 :) 

Ni får ha det bra sålänge!!! 

Kram Lisa!<3


Haha, jädrar vilken bock!! :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards